Op 2 december 2013 had ik mijn 1e ochtendshift als Front Office medewerker bij Holiday Inn Express Rotterdam – Central Station. Wat een verschil met het hotel waar ik vandaan kwam! Lekker druk hotel, leuke collega’s en een hele veelzijdige functie. Ik voelde me dan ook al snel op mijn plek. Na ongeveer een jaar heb ik al een stap mogen maken naar Front Office Supervisor. Ik kreeg steeds meer kennis van de Front Office, maar ook van andere aspecten van het hotel. Dit zorgde ervoor dat ik in 2017 de volgende stap naar Front Office Manager heb mogen maken. Dit heb ik zowel in Den Haag als in Rotterdam gedaan.
Na de geboorte van mijn zoontje in 2021, merkte ik dat de werktijden in het hotel niet meer helemaal bij mijn privé leven paste. Ik vind de hotel wereld het leukste wat er is om in te werken en wilde ook niet weg bij TVHG. Daarom ben ik gaan kijken of er wellicht op het Support Office iets beschikbaar zou zijn wat bij mij zou passen en wat voor meer regelmaat zou zorgen. Zodoende kwam ik bij HR terecht. Dit maakt voor mij TVHG zo’n mooi bedrijf om voor te werken! Er wordt meegekeken naar je ontwikkeling, er is ruimte om door te groeien of een andere functie te gaan doen, wellicht niet in hetzelfde hotel maar dan eventueel in een van de andere hotels en er wordt echt gekeken naar werk/privé balans. De komende tijd wil ik mijn kennis op HR nog verder uitbreiden en wellicht op deze afdeling weer mooie stappen maken!
Er wordt meegekeken naar je ontwikkeling, er is ruimte om door te groeien of een andere functie te gaan doen, wellicht niet in hetzelfde hotel maar dan eventueel in een van de andere hotels en er wordt echt gekeken naar werk/privé balans.