Hey jij daar! Ben jij een pro in het ontvangen van gasten met open armen en een grote glimlach? Sta jij bekend staat als de persoon die altijd met een vriendelijk woord en een sprankelende houding klaarstaat en heb je zin om veel te leren in een dynamische omgeving? Dan willen we jou graag leren kennen!
Als Duty Manager van het hotel, ben jij verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken binnen de F&B Afdeling, housekeeping en maintenance. Tijdens je dienst ben je actief bezig met de kwaliteit van het werk te verbeteren en geef je aansturing indien nodig.
Wat ga je nog meer doen?
- Bepalen van de juiste personeelsbezetting binnen de F&B afdeling;
- Werven en selecteren van nieuwe medewerkers, coachen en begeleiden van het team;
- Zorg dragen voor het correct inwerken, voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
- Voorraadbeheer bijhouden;
- Coördineren en controleren van de werkzaamheden binnen de drie afdelingen;
- Checken van kamers en publieke ruimtes;
- Kwaliteitscontrole/ beheer van het hotel;
- Aanspreekpunt voor gasten, waarbij ook het afhandelen van gastenopmerkingen;
- Bijdragen aan verbeteren van de kwaliteit;
- Samen met de Front Office Manager ben je lid van het Management Team en rapporteer je aan de General Manager
De Vincent Hotel Group leeft volgens haar kernwaarden: V.I.T.A.L
Valour Wij handelen met integriteit en doen wat juist is
Inclusion Wij belichamen diversiteit, eerlijkheid en duurzaamheid
Teamwork We ondersteunen elkaar en zijn eigenaar van onze acties
Achievement Wij streven ernaar om alle verwachtingen te overtreffen
Leadership We stellen doelen, geven leiding met kracht en omarmen verandering
De Vincent Hotel Group heeft een portfolio van 11 franchisehotels verspreid over heel Nederland. Met hotels in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Arnhem hebben wij hotels in de belangrijkste steden en onze bestemmingen zijn op goed bereikbare locaties. We hebben internationaal gerenommeerde merken, zoals Holiday Inn, Holiday Inn Express en Hampton by Hilton. Deze 11 hotels ondersteunen wij vanuit ons Support Office, gevestigd op de 8e verdieping van Holiday Inn Express Amsterdam – Sloterdijk. Hierdoor kunnen we snel reageren in een steeds veranderende omgeving en met elkaar middelen delen.
De Vincent Hotel Group koestert een cultuur waarin nieuwe initiatieven worden omarmd, gevolgd en, indien succesvol, worden uitgevoerd.
Onze missie is om de verwachtingen te overtreffen en groei te bevorderen voor alle belanghebbenden, inclusief team, gast en eigenaars, door een energieke en dynamische omgeving te creëren. We hebben een visie om de toonaangevende selecte dienstverlener in de horeca in de regio te worden, door talent en groei te cultiveren en blijvende waarde te creëren voor gasten en belanghebbenden. En we hebben een eenvoudig maar krachtig doel: we willen iedereen verwelkomen en een glimlach creëren door dromen werkelijkheid te maken.