Functieomschrijving
Wij houden van schoon! Als medewerker Algemene dienst is dagelijks bezig met zichtbare en onzichtbare kwaliteit van ons hotel. Je houdt in en om het hotel alles pico bello schoon en in goede staat. Je signaleert problemen en lost deze in samenspraak met acting manager op of zorgt dat gepaste actie wordt genomen. Schoonmaak van de algemene ruimtes is de eerste dagelijkse prioriteit. Jij draagt bij aan de perfecte eerste indruk van het hotel!
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
- Het reinigen van de entree van het hotel;
- Het stoffen, stofzuigen en dweilen van o.a. de algemene ruimten en de vergaderzalen;
- Het opruimen van afval en vuil in de openbare ruimtes & parkeerterrein;
- Het reinigen van sanitaire ruimtes;
- Het ontbijtteam assisteren op piekmomenten;
- Zemen van ramen, deuren, afnemen van meubilair;
- Ondersteunen van de verschillende afdelingen (zoals housekeeping/ ontbijt/ receptie);
- Het opvolgen van gast verzoeken.
- Functie-eisenRelevante ervaring op uitvoerend niveau, bij voorkeur in de hotellerie;
- Communicatief vaardig in de Nederlandse taal;
- Je bent woonachtig in de buurt van het hotel.
- Wie zoeken wij?Jij verwacht hoge kwaliteit in de geleverde diensten van jezelf en collega’s;
- Jij bent betrouwbaar en je kunt goed zelfstandig werken;
- Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit: jij bent een doener!
- Je beschikt over de volgende eigenschappen:
- Accuraat
- Secuur
- Representatief
- Kwaliteit gedreven
- Focus op gasten en service
- Flexibel
- Zelfstandig